مزایای نصب پارتیشن اداری شیشه ای

پنجشنبه 3 اسفند 1396
11:09
نرگس رحیمی

پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری مزایای غیر قابل انکاری ارائه می کنند. بحث ها و سردرگمی های زیادی در مورد مزایا و معایب پارتیشن های شیشه ای اداری وجود دارد.

در حالی که بعضی از مدیران بر این باورند که با جدا کردن تیم خود برای کاهش اختلالات و حواس پرتی، می توانند به بالاترین راندمان دست یابند، بعضی دیگر احساس می کنند محیط پر جنب و جوش و تعاملی برای دستیابی به حداکثر بهره وری حیاتی است.
صرفنظر از این موضوعات، پارتیشن اداری شیشه ای مزایای غیرقابل انکاری را ارائه می دهند.

لیست مزایای نصب پارتیشن اداری شیشه ای

بهبود بهره وری

نصب پارتیشن های اداری شیشه ای در دکوراسیون اداری منجر به افزایش بهره وری در میان نیروی کار می شود. با توجه به این که ممکن است تحت نظارت دائمی قرار گیرند، کارکنان کار را به شیوه ای جدی تر انجام می دهند.

صرف نظر از کاهش تنبلی در دفتر کار، پارتیشن های اداری شیشه ای واضح، کارکنان را تشویق می کنند که به سطح بالاتری از بهره وری دست یابند.

نصب پارتیشن های شیشه ای نیز به کاهش آلودگی صوتی در دفترکار کمک می کند، زیرا آنها تا حدودی عایق صدا هستند که حواس پرتی را کاهش می دهد و بهره وری را بهبود می بخشد.

انعطاف پذیری

بزرگترین سود مالی برای نصب پارتیشن های اداری شیشه ای افزایش میزان انعطاف پذیری ارائه شده توسط آنها است.
در حالیکه جداسازی یک اتاق با دیوارهای سنتی، یک امر خسته کننده و گران قیمت است، بهتر و آسان تر است که پارتیشن های اداری شیشه ای را به کار ببرید و آنها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید، در صورتی که می خواهید یک فضا را در دکوراسیون داخلی دفتر خود اضافه کنید.

تخریب یک پارتیشن شیشه ای نه تنها آسان است، بلکه شما نیز هزینه های اضافی را بابت این کار متحمل نخواهید شد. در نتیجه، همیشه می توانید طراحی دکوراسیون اداری خود را متناسب با نیاز و شرایط به طور مرتب تغییر دهید.

تعمیر و نگهداری آسان

اگر چه ممکن است صحیح به نظر نرسد، پارتیشن اداری شیشه ای از لحاظ تمیز کردن و نگهداری نسبتا آسان هستند، زیرا شما همیشه می توانید از یک محلول تمیز کردن پنجره برای پاک کردن صفحات شیشه ای استفاده کنید.

اگر چه شما می توانید از همان روش برای پاک کردن پانل های شیشه ای پردازش شده استفاده کنید، استفاده از پارچه های میکروفیبر نیز توصیه می شود.

کارآمد

شما می توانید با نصب پارتیشن های اداری شیشه ای ، نیاز به روشنایی الکتریکی به ویژه در طول روز را کاهش دهید. کاهش وابستگی به روشنایی مصنوعی، اغلب باعث کاهش هزینه های کلی شرکت شما می شود، مقدار مصرف انرژی را کاهش می دهد و موجب صرفه جویی در هزینه های زیادی می شود.

صرف نظر از مزایای مالی آن، مصرف انرژی کم تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای باعث کاهش ریزپردازنده شرکت و افزایش بهره وری انرژی می شود.

روشنایی بهبود یافته

هنگامی که حرف از محل کار به میان می آید، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگترین مشکلات امروز است، به ویژه از آنجا که اغلب باعث کاهش کارایی در محیط کار و خستگی کارکنان می شود.

با این حال، می توانید سلامت و روحیه کارکنان خود را با تغییر طراحی دکوراسیون داخلی و استفاده از نور طبیعی افزایش دهید. نصب پارتیشن های شیشه ای در دفاتر اداری یکی از بهترین راه ها برای ورود نور کافی خورشید است.

حریم خصوصی

بر خلاف باور عمومی، نصب یک پارتیشن اداری شیشه ای لزوما از بین برنده حریم خصوصی افراد نیست. وقتی که حرف از نصب پارتیشن های شیشه ای به میان می آید، بسیاری از مردم ناامید می شوند زیرا نمی خواهند امنیت خصوصی کارکنان را از بین ببرند.

برای پارتیشن های شیشه ای ، یک طرح مات، احساس داشتن حریم خصوصی مورد نیاز را ایجاد می کند. به طوریکه بدون هیچ گونه سوء استفاده از حریم شخصی شما، احساس داشتن حریم خصوصی در شما ایجاد می شود.

ارزش زیبایی شناسی

با افزایش رقابت جهانی، پیروزی برای جذب مشتریان جدید به طور فزاینده ای سخت شده است. به این ترتیب، کارآیی و قابل ارائه بودن برای یک شرکت ضروری است تا مشتریان جدید را تحت تأثیر قرار دهد.

بی تردید، پارتیشن اداری شیشه ای ظاهر زیبا داشته و زیبای شرکت ها را تضمین می کنند.
با انواع مختلفی از راهکار های موجود مانند سرامیک، پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری نیز ظاهری کاملا مدرن را ارائه می دهد که می تواند تقریبا در هر محل کار مکمل باشد.

دوام

به استثنای تنوع گزینه های پارتیشن شیشه ای، برای حصول اطمینان از تامین مقاومت در برابر سایش و استهلاک با در نظر گرفتن استفاده روزمره از دفتر، استاندارد صحیح ضخامت شیشه مورد نیاز است.

به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی با مراقبت و نگهداری مناسب به کار خود ادامه دهند.

اگرچه شما ممکن است تصمیم گیری در خصوص انتخاب نوع شیشه ای که در محل کار خود باید نصب کنید دشوار است، زیرا در حال حاضر انواع مختلفی برای پارتیشن اداری وجود دارد.

احساس و نگاهی که می خواهید در دفتر خود ایجاد کنید و همچنین طراحی دکوراسیون اداری شما، برخی از عواملی هستند که تاثیرگذار می باشند.

با افزایش تعداد گزینه ها در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی ، پارتیشن اداری شیشه ای در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوبیت هستند.


[ بازدید : 438 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جا کلیدی هدیه تبلیغاتی پر کاربرد

سه شنبه 24 بهمن 1396
14:37
نرگس رحیمی

جا کلیدی با چاپ سفارشی هدیه تبلیغاتی بی نظیر که هر کسی دوست دارد

جا کلیدی های سفارشی برای شرکت ها، کسب و کار ایجاد می کنند و یادآوری های بزرگی از نام تجاری و پیام شما را ایجاد می کنند که باعث می شود که برای همه اطرافیان تکرار شوند.

جا کلیدی های سفارشی در طیف وسیعی از مدل ها در دسترس هستند. انتخاب مناسب راه زیادی برای رسیدن پیام شما به مخاطبان گسترده خواهد بود. با این راهنمایی های هوشمندانه که پیام خود را با سطح بالایی از دیده شدن دریافت می کنید، شروع به کار کنید.

جا کلیدی چرمی

این یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که هم شیک، زیبا و دارای جلوه لوکس می باشد. می توانند در طرح ها و رنگ های مختلف باشند. این نوع جا کلیدی ها می توانند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند و نام برند شما را به نمایش بگذارند.

جا کلیدی با در بطری باز کن

اگر شما هدایای تبلیغاتی خود را به مخاطبی که زیاد به مسافرت و پیک نیک میرود هدیه می دهید، جا کلیدی با درب بطری باز کن انتخاب عالی است. این وسایل با آرم های لوکس که دوبرابر کننده عنوان وبرند شما می باشند و بطری ها نیز یک راه لذت بخش برای گسترش جلسات جشن در هر جا.

هدایای کاربردی مانند جا کلیدی از قرار گرفتن در معرض دید بیشتر برخوردار می شوند و وقتی که این مزایای استفاده از در بازکن های بطری را ارائه می دهند، قابلیت برند شما افزایش می یابد. هر گاه گیرندگان هدایای تبلیغاتی خود را بیشتر کنید و آنها از هدیه شما استفاده کنند باعث محبوبیت بیشتر خواهید شد. با جا کلیدی در باز کن دار توجه خواص دریافت کنندگان را دریافت خواهد کرد.

جا کلیدی زنجیر دار

این جا کلیدی های زنجیر دار به راحتی می توانند به تسمه یا کیف پول و کوله پشتی متصل شوند، خوش دست و راحت و حداکثر قابل حمل بودن را برای نام تجاری شما تضمین می کنند. این موارد را با نام تجاری و پیام خود شخصی سازی کنید و ببینید که چگونه این آرم های لوگو پیام شما را در اختیار مشتریان شما قرار می دهند.

جا کلیدی چراغ قوه دار

دریافت کنندگان این نوع هدیه تبلیغاتی دو مزیت را با هم در دست خواهند داشت جا کلیدی و چراغ قوه هر دو با هم. جا کلیدی و چراغ قوه جالب هستند این نوع هدیه تبلیغاتی رایج ترین در هر خانه می باشد. با تحویل این دو مورد با هم تصویر نام تجاری خود را در ذهن گیرندگان پایدار کنید.

جا کلیدی فلزی

ظریف ترین در میان جا کلیدی های تبلیغاتی، جا کلیدی فلزی خواهد بود یک اثر پایدار در ذهن کاربران و افراد اطراف آنها. یک هدیه شرکت های بزرگ برای کارکنان و مشتریان. بسیار با دوام و به خوبی حفظ خواهند شد. پیام شما که بر روی این جا کلیدی فلزی با لیزر حک شده است برای مخاطبان شما برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

جا کلیدی های پلاستیکی

رنگارنگ و در مدل های مختلف جا کلیدی های سفارشی پلاستیکی به راحتی می توانند دریافت کنندگان خود را سرگرم کنند.

مطابق با طرح و رنگ لوگوی خود آنها را سفارشی کنید و ببینید که چگونه این اقلام جلوه برند شما را دو چندان می کنند. کم هزینه، با این حال با محبوبیت بالا. جا کلیدی های پلاستیکی یک گزینه لذت بخش برای تبریکات و پیام های فصلی همراه خود ارائه می دهند.

جا کلیدی های لوکس

آیا به دنبال یک جا کلیدی هستید که متفاوت با جا کلیدی های معمولی باشد؟ نگاهی به جا کلیدی های لوکس بیاندازید در اشکال، طرح ها و رنگ های مختلف قابل ارائه هستند که برای ترویج هر نوع کسب و کار و برندی مناسب هستند.

این جا کلیدی ها می توانند دارای جعبه و همراه بعضی از اقلام تبلیغاتی دیگر مانند خودکار تبلیغاتی باشند. این آیتم های تبلیغاتی مخاطبان جوان رابیشتر ترغیب می کنند که از این هدایای تبلیغاتی به همراه خود داشته باشند و از آن استفاده کنند.

کدامیک از این جا کلیدی های سفارشی را شما قصد دارید که به عنوان تبلیغ خود استفاده کنید؟ افکار خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


[ بازدید : 438 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عمده فروشی هدایای سفارشی تبلیغاتی

پنجشنبه 23 آذر 1396
9:54
نرگس رحیمی

هدایایی برای چاپ لوگو شما!

هدایای تبلیغاتی اقلامی با نام های تجاری چاپ شده هستند که به صورت رایگان به مشتریان عرضه می شوند. هدایای تبلیغاتی شامل:

1. هدایای شرکتی:

برای تبلیغ محصولات، شرکت ها هدایایی را در تاریخ های مشخصی به مشتریان عرضه می کنند که به آنان درک درستی از نام شرکت، محصولات و به روزرسانی های مربوط به تجارت ارائه دهند.

2. قدردانی از کارمندان:

شرکت به کارمندان فعال خود که دستاوردهای خوب داشته اند با عرضه هدایایی قدردانی می کند که میزان وفاداری آنان را افزایش دهد.. این معمولا در بخش منابع انسانی استفاده می شود.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خود را انتخاب کنید:

1) بر اساس تم

اگر شما نمی دانید که به چه مورد خاصی نیاز دارید، یک جستجوی موضوعی را برای یافتن محصولاتی که به استفاده از آن نیاز دارید انجام دهید. اگر شما به دنبال یک چیز خاص نیستید ...

2) بر اساس دسته بندی

معمولا، اگر شما محدودیت خاصی برای انتخاب محصول مورد نظر نداشته باشید، بر اساس دسته بندی انتخاب خود را انجام دهید به عنوان مثال، یک خودکار تبلیغاتی در رده "نوشت افزار" خواهد بود. به طور مشابه، یک چراغ قوه چراغ قوه ضدآب در رده "چراغ قوه" قرار دارد. اگر شما دقیقا نوع اقلام مورد نظر خود را نمی دانید، نوار ابزار مربوط به دسته بندی را خالی بگذارید و یک یا چند کلمه کلیدی تایپ کنید.

3) بر اساس کلمه کلیدی

یک کلمه کلیدی می تواند هر یک از ویژگی های محصول را پوشش دهد. اگر به دنبال خرید خودکار هستید، "ballpoint" یک کلمه کلیدی مناسب خواهد بود. به طور مشابه، اگر شما به دنبال یک چراغ قوه ضد آب هستید، واژه "ضد آب" یک کلمه کلیدی است.

کسب و کار خود را با عرضه آیتم های تبلیغاتی افزایش دهید

استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانید در بازار اتخاذ کنید و آن را به یکی از رایج ترین ارجاعات مردم تبدیل کنید. بعضی ها به شدت بر روی کمپین های بازاریابی سرمایه گذاری می کنند و برخی دیگر از مدل های شبکه های تجاری برای گسترش نام تجاری خود استفاده می کنند. یکی دیگر از مدل های موفق در تبلیغات نام تجاری، عرضه کالاها و هدایای تبلیغاتی است که اگر به درستی برنامه ریزی کنید کمتر با شکست مواجه می شود.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

این یک مفهوم ساده است که از طریق آن برخی از آیتم های تبلیغاتی کوچک را به مشتریان یا کارکنان خود منتقل می کنید که ممکن است لوگوی شما یا شعار شرکت شما را روی خودش چاپ شده داشته باشد.

حتی اگر در آغاز یک رویکرد ساده به نظر برسد، یک اثر طولانی دارد. به عنوان مثال، اگر یک صفحه زیر موس با نام تجاری و شماره تماس شما روی میز افراد باشد اولین کاری که مشتری ممکن است انجام دهد این است که به هنگام نیاز به راحتی می تواند با شما ارتباط برقرار کند. بنابراین، با عرضه یک هدیه تبلیغاتی خوب، شما نه تنها آرم شرکت خود را روی محصولات قرار می دهید ، بلکه در ذهن کاربران به گونه ای نقش می بندید که هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی همچنین می تواند منافع قابل توجه دیگری را برای شما به ارمغان بیاورد. هنگامی که محصولی با کیفیت ارائه می دهید، هر چند ممکن است کم باشد اما کاربردی و تاثیرگذار است و می تواند باعث ایجاد یک باور قوی در ذهن مشتریان مشا در خصوص برند و کیفیت کار شما باشد. با این حال، هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار مراقب باشید، انتخاب کالای نامناسب می تواند شهرت شما را به خطر بیاندازد همچنین اگر کالای با کیفیت پایین ارائه دهید یک هدایت ناکارآمد برای مشتریان آینده خود خواهید داشت.

نه فقط برای مشتریان، بلکه همچنین برای کارکنان شما

شما هنگامیکه هدایای تبلیغاتی را به مشتریان آینده و بالقوه خود برای ارتقای نام تجاری خود عرضه می کنید، می تواند به لحاظ دیگری برای حفظ وفاداری مشتریان و کارکنان فعلی شما نیز کارآمد باشد. اکثر شرکت ها هدایای به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فصلی یا سالانه به کارکنان خود ارائه می کنند. با این رویکرد که ممکن است شما آن را به عنوان جبران بخشی از زحمات کارکنان خود و قدردانی از وفاداری و سخت کوشی آنها در نظر بگیرید.

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی امروزه با وجود هزاران سایت خرید آنلاین با امکان خرید عمده کاری دشوار نیست. یکی از بهترین گزینه ها برای بررسی فروشگاه های چین می باشند که محصولات را با قیمت پایین ارائه می دهند. شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و منتظر رسیدن کالاهای خود به محل خود باشید. شما همچنین باید یک برنامه ریزی مناسب برای چاپ لوگوی شرکت خود بر روی این هدایای تبلیغاتی داشته باشید به طوری که زیبا و باشکوه به نظر برسند.


برچسب ها: هدایای تبلیغاتی ,
[ بازدید : 440 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هدایای تبلیغاتی موثرترین ابزار بازاریابی

دوشنبه 10 مهر 1396
16:27
نرگس رحیمی

چرا هدایای تبلیغاتی، موثرترین ابزار بازاریابی هستند

بدیهی است که همه‌ی مصرف‌کنندگان هدیه‌ی رایگان را دوست دارند. هر وقت صحبت از هدایای تبلیغاتی برند باشد، اولین چیزی که بلافاصله به ذهن‌تان می‌رسد، خودکار تبلیغاتی یا جاکلیدی‌هایی است که حتی پس از گذشت سالها هنوز هم از آنها استفاده می‌کنید.

هدایای تبلیغاتی، اغلب چیزهایی کاربردی هستند که به طور منظم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ محصولاتی مثل لیوان یا ماگ، خودکارتبلیغاتی، دفترچه یادداشت وفلش مموری . اما هدایای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی، تا چه حد موثرند؟ آیا خودکاری که اسم یک شرکت بر رویش چاپ شده، واقعا مردم از به معامله با آن شرکت ترغیب می‌کند؟

مطالعه‌ای که توسط DIMA Market Research انجام شد ثابت می‌کند که اثر هدایای تبلیغاتی و بازاریابی، دو برابر بیشتر از تبلیغات تلویزیونی است. بر خلاف تبلیغات تلویزیونی، که مردم به طور متوسط تنها 30 ثانیه آن را مشاهده می‌کنند، هدایای تبلیغاتی معمولا تا چندین ماه به صورت دائمی استفاده می‌شوند. بررسی‌های VistaPrint نیز نشان داده است که 52 درصد از افراد مورد مطالعه پس از دریافت هدیه رایگان، نسبت به شرکتی که هدیه را به آنها داده بود نظر مثبتی پیدا کردند. 50 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که آنها هر روز از این محصولات استفاده می‌کنند.

را باید از هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کرد؟

1) محصولات تبلیغاتی، آگاهی از برند را افزایش می‌دهند

هدایای تبلیغاتی ساده‌ترین راه برای ارتباط هرچه بیشتر و روزانه‌ی برند شما با مشتری‌های احتمالی و جلب توجه آنها به شرکت شما هستند. گرچه توجه مشتری‌ها به صورت ناخودآگاه به برند شما جلب می‌شود، اما احتمال اینکه مشتری‌های احتمالی هنگام تصمیم‌گیری، ابتدا برند شما را به یاد بیاورند را افزایش می‌دهد.

2) ارتباطات گسترده با هزینه‌ی نسبتا کم

هدایای تبلیغاتی می‌تواند تصویر برند کسب‌وکارهای کوچکتری که بودجه لازم برای پیاده‌سازی کمپین‌های بزرگ را ندارند را به شدت تقویت کند.

هدایای تبلیغاتی رسانه‌ای قدرتمند با بازده سرمایه‌گذاری بالا هستند، چراکه هم نسبتا ارزان هستند و هم تنوع زیادی در شکل و اندازه و فرم دارند. هدیه‌ تبلیغاتی رایگان راهی فوق‌العاده برای تقویت وفاداری مشتری هاست.

3) کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین تاثیر را دارند

مطالعات زیادی نشان داده است که تقویم و دفترچه یادداشت و خودکار تبلیغاتی، موثرترین کالاهای تبلیغاتی هستند. دلیلش هم این است که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند و این یعنی مشتری‌ها دائما برند شما را می‌بیند و در خاطر دارند.

به وسیله‌ی خودکارهم ، که یکی از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی است، می‌توان به نتایج مثبتی در آگاهی از برند دست یافت.

با این حال باید بدانید که هدایای تبلیغاتی زمانی بیشتری تاثیر را می‌گذارند که به صورت فردی و سفارشی باشند. هرچه کالاهای تبلیغاتی مشخصا برای گروه‌های هدف خاصی در نظر گرفته شده باشند، تاثیر بیشتری در آگاهی از برند می‌گذارند؛ و هیچ یک از شاخه‌های بازاریابی از این قائده مستثنا نیستند. بنابراین هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی، حتما علایق و سلایق خاص مشتری‌های هدف خود را در نظر داشته باشید.

,p>نکته: قیمت یکی از مهمترنی عوامل است. هدایای تبلیغاتی کم کیفیت، ارزش برند شما را پایین می‌آورند. بنابراین همیشه به کیفیت محصولات تبلیغاتی توجه داشته باشید، حتی اگر می‌خواهید خودکار هدیه دهید. تجهیز تیم جهانی‌ با کالاهای بازاریابی مناسب و برند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که نباید اینطور باشد.


[ بازدید : 398 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چهارنکته استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی تجاری

شنبه 25 شهريور 1396
17:10
نرگس رحیمی

یک دفترچه، لیوان یا خودکاری که نزدیک‌تان هست را بردارید و به آن نگاه کنید. چقدر این امکان وجود دارد که روی یکی از این وسایل، اطلاعات شرکت‌هایی که قبلا با آنها در ارتباط بوده‌اید، چاپ شده باشد. وسایل کوچک و مفید خانگی، هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای هستند برای اینکه برندتان راه خود را به جیب و خانه‌های مشتریان احتمالی باز کنند. مردان به طور متوسط 8 کلاه تبلیغاتی و زنان به طور متوسط5 لیوان تبلیغاتی و3 خودکار تبلیغاتی دارند! نه تنها این نوع هدیه تبلیغاتی تجاری در خانه‌ی همه‌ی افراد پیدا می‌شوند، بلکه مردم آنها را سال‌ها هم نگه می‌دارند: یک کیسه خرید به طور متوسط به مدت چهار سال استفاده می‌شود!

خودکار تبلیغاتی

محصول درست را انتخاب کنید

محصولات مفید مثل دفترچه یادداشت، خودکار، بطری های آب، چراغ قوه و کیسه خرید نمونه های بسیار خوبی از چیزهایی است که مردم هر روز استفاده می کنند، بنابراین برای هدیه تبلیغاتی خود می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. برند شما نه تنها مرتبا جلوی چشم افرادی قرار دارد که از آن هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، بلکه کسانی که در اطراف آن افراد هستند هم این هدایای تبلیغاتی را می‌بینند و به این ترتیب هر روز چندین نفر از برند شما آگاه می‌شوند. انتخاب هدیه تبلیغاتی مفیدی که به کسب و کارتان مرتبط هم می شوند باعث می‌شود برندتان بیشتر در یاد مردم باقی بماند: مثلا یک کیت قابل حمل تعمیر دوچرخه برای یک فروشگاه دوچرخه، بازکن بطری برای کارخانه نوشابه سازی، یک بسته نخ دندان برای یک دندانپزشک و یا یک تایر سنج برای نمایندگی خودرو. اگر کسب و کارتان خدمات فصلی ارائه می دهد، یک تقویم با تاریخ های مهم مشخص شده می تواند یک راه ایده آل برای مشتریان باشد تا در طول سال شما را از یاد نبرند (و یادشان باشد که مثلا در طول دوره های پرداخت مالیات یا برای خرید لباس های مدرسه به شما تلفن کنند).

افزایش ارتباط

یکی از موثرترین راهکارها برای استفاده از هدایای تبلیغاتی تجاری، کمک به ارتباطات جدید برای به خاطر سپردن تعاملاتی است که با شما برقرار می‌کنند. اگر با یک مشتری احتمالی در یک رویداد اجتماعی ملاقات و ارتباط برقرار کنید و به همراه اطلاعات تماس‌‌تان یک جا کلیدی هم به او بدهید، بیشتر در خاطر او می‌مانید تا بخواهید فقط یک بیزینس کارت تنها به او بدهید. اگر در یک روز گرم تابستانی، درغرفه‌ای که در نمایشگاه‌ دارید یک بادبزن یا بطری آب با نام برندتان بر روی آنها به مشتری‌ها هدیه دهید، می توانید مطمئن شوید که آنها کسب و کار شما را همیشه به یاد خواهند داشت. اگر حامی مالی یک ایونت ماراتن هستید، هدیه دادن حوله های ورزشی یا تی شرت هایی با لوگوی خودتان بر روی آنها می تواند به این معنا باشد که شرکت کنندگان، محصولات شما را به عنوان یادبودی برای دستاوردهای شان حفظ کنند.

مراسم بزرگداشت

هدیه تبلیغاتی حتما نباید ارزان و محصول تولید انبوه باشند. شما می توانید از کالاهای با کیفیت استفاده کنید تا از کارمندان تان برای موفقیت‌ها، نقاط قوت و دستاوردها‌یشان تقدیر کنید. می‌توانید هدایایی مانند ساعت، خودکارتبلیغاتی و دیگر کالاهای لوکس را به ظرافت تمام تبدیل به یک هدیه ‌تبلیغاتی ویژه برای تیم خود کنید. برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌تان نیاز به کمک دارید؟ تیم بازاریابی حرفه ای ما می تواند در طرح‌ریزی استراتژی برندتان به شما کمک کند تا بهترین موارد را برای نیازهای تبلیغاتی خود تهیه کنید.



برچسب ها: خودکار تبلیغاتی ,
[ بازدید : 421 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هشت اشتباه رایج در بازاریابی تبلیغاتی

يکشنبه 22 مرداد 1396
10:28
نرگس رحیمی

به عنوان کسی که در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد، باید بگویم گاهی اوقات تبلیغات خیلی خوب عمل می کنند و گاهی اوقات کاملا برعکس. و اغلب اوقات افراد آنقدر مشغول سود بردن و رضایت مشتریان می شوند که حتی یک لحظه هم وقت نمی گذارند تا بررسی کنند چرا تبلیغات شان همیشه موفق نیست. در این مقاله فهرستی از هشت اشتباه مرگبار در تبلیغات ("قاتل تبلیغات") آورده ام که شرکت ها هنگام برنامه ریزی و اجرا تبلیغات مرتکب می شوند.

1. توزیع ناکارآمد

اغلب اوقات برنامه های توزیع به طور کامل پیگیری یا انجام نمی شوند. برای مثال، شما سالانه 200 تقویم برای هدیه دادن به مشتری های خوب خود سفارش می دهید، اما این تقویم ها به هر دلیلی هرگز موفق به دست مشتری ها نمی رسند.

ممکن است تیم پشتیبانی تان همه آن تقویم ها را که الان در انبار خاک می خورند را به کل فراموش کنند. یا شاید، فروشندگان تان فراموش کنند آنها را برای توزیع همراه خود ببرند. و در نهایت یک جعبه پر از تقویم روی دست تان می ماند. و این یعنی اتلاف وقت، پول و منابع. در حالی که این مشکل را می توان به راحتی با برنامه ریزی به خوبی پیشبرد و از این موضوع اجتناب کرد. فراموش نکنید که سطل بازیافت پشت ساختمان قطعا یکی از مشتریان شما نیست.

2. در نظر نگرفتن زمان فراوری کافی

این روزها شرکت های تبلیغاتی خوب می توانند خیلی سریع سفارشات را تحویل می دهند - معمولا ظرف دو هفته و یا حتی گاهی چند روز. با این حال، اصلا و ابدا بر روی این موضوع تکیه نکنید! بهترین و کم خطر ترین کار این است که 90 الی 120 روز قبل از یک رویداد شروع به تحقیق و برنامه ریزی کنید. چرا؟ به دو دلیل:

• اول، اگر بخواهید تعداد زیادی از یک محصول بخرید، می توانید با فروشنده های زیادی در مورد محصول صحبت کنید و و با انتخاب بهترین فروشنده و محصول، تا میزان زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید. با این حال، موضوع اینجاست که برای اینکار نیاز به یک زمان 90-100 روزه دارید.

• دوم، باید این احتمال را بدهید که همه چیز ممکن است طبق برنامه ریزی پیش نرود. به عنوان مثال، ممکن است تیم هنری شرکت تان نیاز مجبور باشد برخی موارد را اصلاح کند. اگربه اندازه کافی به این کار زمان اختصاص دهید می توانید مطمئن شویدهمه چیز خوب از آب در خواهد آمد.

3. نادیده گرفتن چیزی که مردم واقعا می خواهند دریافت کنند

از روی عادت کار نکنید. اینکه همیشه به عنوان هدیه تبلیغاتی لیوان، تی شرت و یا چیزهای دیگری هدیه می دادید به این معنا نیست که این کالاها همیشه بهترین محصول تبلیغاتی شما هستند. آخرین باری که از بهترین مشتری یا کارفرمایان خود پرسیدید دوست دارند چه چیزی به عنوان هدیه دریافت کنید کی بوده؟ عقیده برخی از صاحبان کسب و کار این است که "اما من دوست دارم این ... را به عنوان محصول تبیلغاتی هدیه بدهم"، آن هم درست زمانی که اهداف واقعی آنها باید برای پاسخ گویی بهتر به مشتری و افزایش فروش باشد.

جهت ادامه مطلب روی هشت اشتباه رایج در بازاریابی تبلیغاتی کلیک کنید.


[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خودکارهای تبلیغاتی

پنجشنبه 5 مرداد 1396
10:49
نرگس رحیمی

از گذشته های دور استفاده از خودکار هایی که بر آن ها تبلیغات چاپ شده اند در صنعت تبلیغات رایج بوده است. یپرسید چرا؟ خیلی ساده است. زیرا هر کسب و کار، مدرسه، سازمان ها و بخش خصوصی از خودکار استفاده می کنند.
مهم نیست که تکنولوژی چقدر وتا کجا پیشرفت می کند، مهم این است که در هر صورت ما برای نوشتن به خودکار نیاز داریم. در پدیده جاوید میدانیم که شما به خودکاری نیاز دارید که نام تجاری کسب و کار شما در قالب یک وسیله نوشتاری خوب نشان داده شود. به همین علت است که ما از تأمین کنندگانی استفاده می کنیم که قادرند بهترین کیفیت لوازم تحریر را در اختیارمان قرار دهند. درست است که شما می توانید یک خودکار ارزان قیمت را از هر جایی برای تبلیغات پیدا کنید، اما آیا خشک شدن این خودکار پس از دو هفته انعکاسی خوبی از کسب و کار شما خواهد بود؟ ما ترجیح میدهیم تنها کیفیت را به قروش بگذاریم تا خودکارهای مقتصدانه ی ما به خوبی بنویسند و با افتخار لوگوی شما را تا مدت ها به نمایش بگذارند.
و تنها به دلیل اینکه شما یک خودکار سفارشی خریداری میکنید، برای نحوه استفاده از آن نیز به شما یک برنامه پیشنهاد می کنیم. برای مثال، زمانی که مشتری در حال کاغذ بازی و یا نوشتن چک است، می توانید خودکار تبلیغاتی خود را به او بدهید. در این صورت شما فرصتی استثنایی برای این خواهید داشت که از آن ها بخواهید خودکار را به عنوان تشکری کوچک در برابر مراجعه ی آن ها پیش خود نگهدارند. حالا خودکار تخفیفی شما تبدیل به هدیه ای می شود که در مقابل از دریافت ان تشکر خواهند کرد. و این باعث خوشحالی ماست که یک برنامه توزیع برای کسب و کار شما پیدا کنیم. مشاوره ی ما همیشه رایگان است.

چگونه خودکار های تبلیغاتی می توانند باعث بهبود جلوه شرکت شما باشند

چنانچه به دنبال یک بازدهی خوب از سرمایه گذاری خود از هر بخش تبلیغاتی هستید، استفاده از خودکارهای تبلیغاتی گزینه ای بسیار مناسب است.

· ایجاد حسن نیت: چه شما این خودکار ها را به کارمندان خود، مشتریان هدف و یا سهامداران هدیه کنید، یک خودکار شخصی سازی شده همواره راهی بسیار عالی برای ایجاد و نشان دادن حسن نیت شرکت شما می باشد. تحقیقات نشان می دهد که خودکار های تبلیغاتی از جمله پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی شناخته می شوند و همه ی ما هدیه گرفتن را دوست داریم.

· تأثیر ماندگار: یک خودکار تبلیغاتی در مدت زمان طولانی قابل استفاده است و یا ممکن است با قرار گیری بر میز فرد دریافت کننده جایگاهی والا به دست بیاورد. با همین روال علاوه بر اینکه فرد دریافت کننده این خودکار به طور مداوم کسب و کار شما را بخاطر خواهد آورد، دیگران هم لوگوی شما را خواهند دید و در نتیجه کشش و تأثیر گذاری شما افزایش خواهد یافت.
· مقرون به صرفه بودن: جدا از شناخته شده بودن، نوشت افزار ها به عنوان یکی از معروف ترین جوایز شرکتی هستند زیارا بسیار مقرون به صرفه می باشند. پولی که ذخیره می شود بعد ها می تواند در اقدامات بازاریابی دیگر به کار برده شود و یا حتی در کسب و کار مجدداً سرمایه گذاری شود.
· مورد هدف قرار دادن مخاطبان خاص: وقتی شما چیزی را در ابعاد کوچک و تعداد بالا که قابلیت نقل و انتقال ساده را دارند در اختیار دارید، می توانید به راحتی مناطق و مخاطبان خاصی را مورد هدف خود قرار دهید. چه آغاز خدمات و یا عرضه محصول، نمایش تجارت و یا حتی تعطیلات باشد، خودکار های شخصی سازی شده به خوبی اثرگذاری خود را دارند.
· تأثیر گذاری بالا: هدایای تبلیغاتی مخصوصا خودکار های تبلیغاتی، راهی سرگرم کننده برای کسب رضایت مشتریان، شریکان و کارمندان است. این خودکار ها نه تنها آن ها را از کسب و کار شما آگاه میکنند و یاد آور شما می شوند، بلکه تصویری مثبت از نام تجاری شما در ذهن می سازند. شکی در ارزش ابتکارات نام تجاری و تلاش های مشتری در زمینه یابی نیست. و زمانی که شما می توانید با هزینه مفید و راهی تأثیر گذار به این اهداف برسید، سود شما چند برابر خواهد شد.

[ بازدید : 253 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا هدایای تبلیغاتی هنوز هم مهم هستند

شنبه 23 ارديبهشت 1396
16:18
نرگس رحیمی

بازاریابی، شکل بسیار هوشمندانه از تبلیغات است – و این را هم در نظر بگیرید که سرمان را هرجا می چرخانیم ، تبلیغات می بینیم، در تلویزیون، بر روی اتوبوس، در مجلات، اینترنت، رسانه های اجتماعی و غیره، نظر می رسد هیچ وقت تمام نمی شوند.

در این بین، شکل های سنتی تر تبلیغات، مانند محصولات تبلیغاتی، هنوز هم به قوت خود باقی است. گرچه خیلی ها ممکن است تصور کنند که این شکل از تبلیغات و بازاریابی به دیار باقی شتافته است، اما در واقع برعکس، محصولات تبلیغاتی هنوز هم ابزار بازاریابی فوق العاده قدرتمندی هستند.

فایدۀ دادن هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی این امکان را فراهم می کنند تا افراد برند شما را ببینند، با آن ارتباط برقرار کنند و آن را به رسمیت بشناسند. و همه این موارد بسیار مهم هستند، چون هرچه افراد بیشتری برند شما را بشناسند، نتایج بهتر در کسب و کار و فروش خواهید گرفت.

از چه کالاهایی می توان به عنوان محصولات تبلیغاتی استفاده کرد؟

این موضوع به نوع کسب و کار و میزان بودجه شما بستگی دارد. هر دو این موارد می تواند بر نوع محصول تبلیغاتی انتخابی شما تاثیر بگذارد. به طور کلی، بیشتر شرکت ها موارد زیر را انتخاب می کنند:

§ لوازم التحریر: دفتر یاداشت فانتزی، خودکار، مداد، کش، پاک کن

§ کیف: حتی می تواند کیف پول باشد

§ لوازم اداری: جای بیزینس کارت، دفترچه آدرس، کیف لپ تاپ

§ لوازم جانبی رو میزی: لیوان، ماگ، تقویم

§ لباس: تی شرت، کلاه، کپ، جوراب، دستکش،

اگرچه این کالا ها بسیار رایج هستند، اما خودتان هم می توانید ابتکار به خرج دهید. در واقع، مبتکرانه ترین محصولات تبلیغاتی، همیشه موفق ترین هستند.

تناسب با حرفه

حرفه و زمنیه کاریتان در انتخاب محصولات تبلیغاتی خیلی تاثیر گذارند. مثلا اگر یک برند تناسب اندام یا یک باشگاه ورزشی دارید، تی شرت، کلاه، مچ بند و پیشانی بند اغلب گزینه های خوبی هستند. لوازم التحریر و لوازم رو میزی معمولا برای کسب و کارهای اداری و شرکت ها مناسب است. سعی کنید بیش از حد بر روی برند تان تکیه نکنید، یک کالای زیرکانه که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار موثر تر خواهد بود.

چه زمانی می توان آنها را توزیع کرد؟

این به خودتان بستگی دارد. شاید بخواهید توجه یک مشتری احتمالی را جلب کنید؟ که در این صورت فرستادن یک هدیه رایگان (در قالب یک محصول تبلیغاتی) ایده ای عالی است، چون احتمال کشیده شدن آنها به سمت کسب و کار و برند شما بیشتر می شود. نمایشگاه های تجاری هم زمان مناسب برای توزیع هدایای تبلیغاتی است. باورتان نمی شود "کالاهای رایگان" چه جمعیتی را به سمت شما می کشانند و چگونه کنجکاوی مردم را بر می انگیزاند. وقتی جمعیت زیادی جلوی غرفه شما در نمایشگاه صف بکشند، مردم بیشتر کنجکاوتر شده و توجه شان جلب می شود.

اجرا کردن آن آسان است؟

فروشگاه های زیادی وجود دارد که محصولات ارزان قیمت را برای شما تبدیل به محصولات تبلیغاتی می کنند. بهترین کار برای کسب و کارهای کوچک (با بودجه کم) این است اول چند کالای مختلف را امتحان کنند و ببینید کدام یک بیشتر جواب می دهد.

استراتژی بازاریابی محصول تبلیغاتی، اگر به درستی اجرا شود می تواند بسیار موفق و پرازده باشد، هر برای فروش و درآمد و هم افزایش آگاهی و شهرت برند. پس عجله نکنید، همۀ گزینه ها را در نظر گیرید و بهترین محصول را انتخاب کنید.


برچسب ها: هدایای تبلیغاتی ,
[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هدایای تبلیغاتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]