هشت اشتباه رایج در بازاریابی تبلیغاتی

يکشنبه 22 مرداد 1396
10:28
نرگس رحیمی

به عنوان کسی که در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد، باید بگویم گاهی اوقات تبلیغات خیلی خوب عمل می کنند و گاهی اوقات کاملا برعکس. و اغلب اوقات افراد آنقدر مشغول سود بردن و رضایت مشتریان می شوند که حتی یک لحظه هم وقت نمی گذارند تا بررسی کنند چرا تبلیغات شان همیشه موفق نیست. در این مقاله فهرستی از هشت اشتباه مرگبار در تبلیغات ("قاتل تبلیغات") آورده ام که شرکت ها هنگام برنامه ریزی و اجرا تبلیغات مرتکب می شوند.

1. توزیع ناکارآمد

اغلب اوقات برنامه های توزیع به طور کامل پیگیری یا انجام نمی شوند. برای مثال، شما سالانه 200 تقویم برای هدیه دادن به مشتری های خوب خود سفارش می دهید، اما این تقویم ها به هر دلیلی هرگز موفق به دست مشتری ها نمی رسند.

ممکن است تیم پشتیبانی تان همه آن تقویم ها را که الان در انبار خاک می خورند را به کل فراموش کنند. یا شاید، فروشندگان تان فراموش کنند آنها را برای توزیع همراه خود ببرند. و در نهایت یک جعبه پر از تقویم روی دست تان می ماند. و این یعنی اتلاف وقت، پول و منابع. در حالی که این مشکل را می توان به راحتی با برنامه ریزی به خوبی پیشبرد و از این موضوع اجتناب کرد. فراموش نکنید که سطل بازیافت پشت ساختمان قطعا یکی از مشتریان شما نیست.

2. در نظر نگرفتن زمان فراوری کافی

این روزها شرکت های تبلیغاتی خوب می توانند خیلی سریع سفارشات را تحویل می دهند - معمولا ظرف دو هفته و یا حتی گاهی چند روز. با این حال، اصلا و ابدا بر روی این موضوع تکیه نکنید! بهترین و کم خطر ترین کار این است که 90 الی 120 روز قبل از یک رویداد شروع به تحقیق و برنامه ریزی کنید. چرا؟ به دو دلیل:

• اول، اگر بخواهید تعداد زیادی از یک محصول بخرید، می توانید با فروشنده های زیادی در مورد محصول صحبت کنید و و با انتخاب بهترین فروشنده و محصول، تا میزان زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید. با این حال، موضوع اینجاست که برای اینکار نیاز به یک زمان 90-100 روزه دارید.

• دوم، باید این احتمال را بدهید که همه چیز ممکن است طبق برنامه ریزی پیش نرود. به عنوان مثال، ممکن است تیم هنری شرکت تان نیاز مجبور باشد برخی موارد را اصلاح کند. اگربه اندازه کافی به این کار زمان اختصاص دهید می توانید مطمئن شویدهمه چیز خوب از آب در خواهد آمد.

3. نادیده گرفتن چیزی که مردم واقعا می خواهند دریافت کنند

از روی عادت کار نکنید. اینکه همیشه به عنوان هدیه تبلیغاتی لیوان، تی شرت و یا چیزهای دیگری هدیه می دادید به این معنا نیست که این کالاها همیشه بهترین محصول تبلیغاتی شما هستند. آخرین باری که از بهترین مشتری یا کارفرمایان خود پرسیدید دوست دارند چه چیزی به عنوان هدیه دریافت کنید کی بوده؟ عقیده برخی از صاحبان کسب و کار این است که "اما من دوست دارم این ... را به عنوان محصول تبیلغاتی هدیه بدهم"، آن هم درست زمانی که اهداف واقعی آنها باید برای پاسخ گویی بهتر به مشتری و افزایش فروش باشد.

جهت ادامه مطلب روی هشت اشتباه رایج در بازاریابی تبلیغاتی کلیک کنید.


[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هدایای تبلیغاتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]