خودکارهای تبلیغاتی

پنجشنبه 5 مرداد 1396
10:49
نرگس رحیمی

از گذشته های دور استفاده از خودکار هایی که بر آن ها تبلیغات چاپ شده اند در صنعت تبلیغات رایج بوده است. یپرسید چرا؟ خیلی ساده است. زیرا هر کسب و کار، مدرسه، سازمان ها و بخش خصوصی از خودکار استفاده می کنند.
مهم نیست که تکنولوژی چقدر وتا کجا پیشرفت می کند، مهم این است که در هر صورت ما برای نوشتن به خودکار نیاز داریم. در پدیده جاوید میدانیم که شما به خودکاری نیاز دارید که نام تجاری کسب و کار شما در قالب یک وسیله نوشتاری خوب نشان داده شود. به همین علت است که ما از تأمین کنندگانی استفاده می کنیم که قادرند بهترین کیفیت لوازم تحریر را در اختیارمان قرار دهند. درست است که شما می توانید یک خودکار ارزان قیمت را از هر جایی برای تبلیغات پیدا کنید، اما آیا خشک شدن این خودکار پس از دو هفته انعکاسی خوبی از کسب و کار شما خواهد بود؟ ما ترجیح میدهیم تنها کیفیت را به قروش بگذاریم تا خودکارهای مقتصدانه ی ما به خوبی بنویسند و با افتخار لوگوی شما را تا مدت ها به نمایش بگذارند.
و تنها به دلیل اینکه شما یک خودکار سفارشی خریداری میکنید، برای نحوه استفاده از آن نیز به شما یک برنامه پیشنهاد می کنیم. برای مثال، زمانی که مشتری در حال کاغذ بازی و یا نوشتن چک است، می توانید خودکار تبلیغاتی خود را به او بدهید. در این صورت شما فرصتی استثنایی برای این خواهید داشت که از آن ها بخواهید خودکار را به عنوان تشکری کوچک در برابر مراجعه ی آن ها پیش خود نگهدارند. حالا خودکار تخفیفی شما تبدیل به هدیه ای می شود که در مقابل از دریافت ان تشکر خواهند کرد. و این باعث خوشحالی ماست که یک برنامه توزیع برای کسب و کار شما پیدا کنیم. مشاوره ی ما همیشه رایگان است.

چگونه خودکار های تبلیغاتی می توانند باعث بهبود جلوه شرکت شما باشند

چنانچه به دنبال یک بازدهی خوب از سرمایه گذاری خود از هر بخش تبلیغاتی هستید، استفاده از خودکارهای تبلیغاتی گزینه ای بسیار مناسب است.

· ایجاد حسن نیت: چه شما این خودکار ها را به کارمندان خود، مشتریان هدف و یا سهامداران هدیه کنید، یک خودکار شخصی سازی شده همواره راهی بسیار عالی برای ایجاد و نشان دادن حسن نیت شرکت شما می باشد. تحقیقات نشان می دهد که خودکار های تبلیغاتی از جمله پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی شناخته می شوند و همه ی ما هدیه گرفتن را دوست داریم.

· تأثیر ماندگار: یک خودکار تبلیغاتی در مدت زمان طولانی قابل استفاده است و یا ممکن است با قرار گیری بر میز فرد دریافت کننده جایگاهی والا به دست بیاورد. با همین روال علاوه بر اینکه فرد دریافت کننده این خودکار به طور مداوم کسب و کار شما را بخاطر خواهد آورد، دیگران هم لوگوی شما را خواهند دید و در نتیجه کشش و تأثیر گذاری شما افزایش خواهد یافت.
· مقرون به صرفه بودن: جدا از شناخته شده بودن، نوشت افزار ها به عنوان یکی از معروف ترین جوایز شرکتی هستند زیارا بسیار مقرون به صرفه می باشند. پولی که ذخیره می شود بعد ها می تواند در اقدامات بازاریابی دیگر به کار برده شود و یا حتی در کسب و کار مجدداً سرمایه گذاری شود.
· مورد هدف قرار دادن مخاطبان خاص: وقتی شما چیزی را در ابعاد کوچک و تعداد بالا که قابلیت نقل و انتقال ساده را دارند در اختیار دارید، می توانید به راحتی مناطق و مخاطبان خاصی را مورد هدف خود قرار دهید. چه آغاز خدمات و یا عرضه محصول، نمایش تجارت و یا حتی تعطیلات باشد، خودکار های شخصی سازی شده به خوبی اثرگذاری خود را دارند.
· تأثیر گذاری بالا: هدایای تبلیغاتی مخصوصا خودکار های تبلیغاتی، راهی سرگرم کننده برای کسب رضایت مشتریان، شریکان و کارمندان است. این خودکار ها نه تنها آن ها را از کسب و کار شما آگاه میکنند و یاد آور شما می شوند، بلکه تصویری مثبت از نام تجاری شما در ذهن می سازند. شکی در ارزش ابتکارات نام تجاری و تلاش های مشتری در زمینه یابی نیست. و زمانی که شما می توانید با هزینه مفید و راهی تأثیر گذار به این اهداف برسید، سود شما چند برابر خواهد شد.

[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هدایای تبلیغاتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]