انواع خودکار تبلیغاتی برای ارتقای کسب و کار

يکشنبه 5 فروردين 1397
11:32
نرگس رحیمی

احتمالا دیده اید که شرکت های بزرگ در نمایشگاه های تجاری، خودکار تبلیغاتی به افراد می‌دهند. معمولا یک سمت این خودکارها، لوگوی آن شرکت ها چاپ شده است.

خودکار تبلیغاتی را می توان در طرح های متنوع و رنگ هایی هماهنگ با طرح برند خود انتخاب کنید. با این وجود، همیشه راهی وجود دارد که یک قدم بیشتر بردارید و ما به شما نشان می‌دهیم چطور اینکار را انجام دهید.

خودکار های Ballpoint

قصد داریم ابتدا با خودکار های تبلیغاتی Ballpoint شروع کنیم. این یکی از خودکار های معمول و رایجی است که هر روزه هزاران نفر از آنها استفاده می کنند. روش کار این خودکار ها اینطور است که جوهر از طریق یک گلوله سفت کوچک 0?7-1?2 میلیمتری که از برنج، فولاد و یا کاربید تنگستن ساخته شده، بیرون می‌آید. جوهر در تماس با کاغذ تقریبا بلافاصله خشک می‌شود. این خودکار ها در محدوده قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند.

این خودکار، جایگزین خود نویس های قدیمی بوده است. شما می توانید خودکار تبلیغاتی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به تعداد زیاد به ما سفارش دهید. استفاده از این نوع خودکار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، بسیار مناسب است زیرا هم در دسترس است و هم کاربردی.

بخاطر عمر طولانی و پس ندادن جوهر و راحتی استفاده، امروزه همه از خودکارهای Ballpoint استفاده می کنند. این خودکارها را می توانید با نام و لوگوی برند کسب و کار خود شخصی و سفارشی کنید.

خودکار هایی با تم شرکتی

در میان تمام محصولات ما، مجموعه ای از خودکار های تبلیغاتی وجود دارد که می توان به شیوه ای متناسب با موضوع و تم شرکت شما طراحی شوند. ما می‌توانیم خودکارهایی به هر شکلی که مد نظر شماست بسازیم. مطمئنا مردم به سختی خودکاری را فراموش می‌کنند که مثلا به شکل یک چکش بوده و تمام اطلاعات مربوطه به شرکتی که آن را به آنها هدیه داده بر روی آن چاپ شده است.

این خودکار ها انواع و شکل های متنوعی دارند و می توانیم بسته به نیاز شما، خودکار مورد نظر شما را طراحی و بسازیم. این نوع از خودکار ها یکی از پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده شرکت ها و صاحبان کسب و کار می باشند.

خودکار های لمسی

گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی با حساسیت بالا، امروزه بسیار پرطرفدار شده‌اند. شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و خودکاری به مشتری هایتان هدیه دهید که یک سری ماکروفایبر بر روی نوک خودکار قرار می گیرد و می توان از آن به عنوان قلم لمسی استفاده کرد. به این ترتیب می‌توانید رابطه قوی تری با مشتری های خود ایجاد کنید، چون شما تنها یک خودکار معمولی به آنها نمی دهید، شما ابزار کابردی در اختیار آنها قرار می دهید که هر روز از آن استفاده می کنند.

خودکار های لوکس

علاوه بر خودکارهای تبلیغاتی معمولی که می‌توانید به صورت عمده برای نمایشگاه ها و رویدادها از آنها استفاده کنید، ما مجموعه ای از خودکار های لوکس برای مشتری های خاص را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. ظاهر این خودکار ها به صورتی است که اصلا جنبه‌ تبلیغاتی بودن آنها را القا نمی کند.

طرح ها و اشکال این نوع خودکار نامحدود است و به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. بستگی به کسب و کار شما و مشتریان شما اناع مختلفی از خودکار تبلیغاتی لوکس با قیمت های مختلف در دسترس هستند. مغزی این نوع از خودکار ها را می توان تعویض کرد. این کار باعث می شود از خودکار تبلیغاتی شما به مدت خیلی طولانی استفاده شده و نام برند شما تبلیغ شود. ما در پدیده جاوید انواع سفارشی سازی ها را بر روی انواع خودکار ها انجام می دهیم. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا لوگوی برند شما نیز بر روی یکی از این خودکار ها چاپ شود.


برچسب ها: خودکار تبلیغاتی ,
[ بازدید : 435 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هدایای تبلیغاتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]